onsdag 21 augusti 2024

Pool Must-haves!


Pool Must-haves!

Det blir minst ett dopp i poolen varje dag i Spanien och nu märker jag mer och mer vilka produkter som jag sträcker mig efter på dagarna ☀️

🧡 (Reklam) Solkrämerna från @beachkind_official är ju såklart givna. Det går åt endel varje dag! Solen är stark på Costa Blanca och trots att vi sitter i skuggan med solkräm på så får vi färg! 😅 Glad att vi packade många SPF50 till min och barnens ljusa hud.

💕 Jag brukar även spraya in balsamspray med UV skydd från @hjartligt för att skydda och återfukta

💜 Efter poolen blir det dusch och då är Coconut Splash från @lebeach_official superbra för att duscha av klor och solkräm. Och mint doften är väldigt uppfriskande!

💙 Jag gillar att lägga på svalkande och återfuktande eye patches på kvällen. Dessa är @organicshop_official_

🧡 (reklam) After Sun krävs efter uttorkande pool och sol - den här från @beachkind_official återfuktar och svalkar!

💜 För att ytterligare kyla ner huden i ansiktet gillar jag att använda Cooling Care ansiktsmist från @nobenordicbeauty under dagen/kvällen. Underbar!

Har du några måsten för soliga (och pooliga) dagar? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar