onsdag 11 januari 2023

SĂ€g hej till Beach Belle! 💖đŸŒș🌮🐚



SĂ€g hej till Beach Belle! 💖đŸŒș🌮🐚

Nu har jag landat i ett nytt, enklare och passande namn för bloggen/kontot - BeachBelle! đŸ’–đŸ️En beachbelle Ă€r en tjej som hĂ€nger pĂ„ stranden, vilket jag Ă€lskar, och namnet Belle betyder ”skönhet”. Det Ă€r ju ingen hemlighet att jag Ă€lskar allt som har med havet och tropiska strĂ€nder att göra dĂ„ ni ser snĂ€ckor och koraller i var och vartannat inlĂ€gg đŸš


Jag kommer fortfarande ha samma inriktning som jag redan har, inget i övrigt kommer att Àndras, utan ni kan se fram emot en hel del grönt och ekolyxigt skönhets innehÄll (recensioner, tips, guider mm) som dÄ och dÄ blandas med familjeÀventyr, resor och livsstils-relaterade inlÀgg.


Inför 2023 kommer jag troligen börja göra betalda samarbeten dĂ„ jag lĂ€gger ner otroligt mycket tid, pengar, research och redigeringstid pĂ„ mina recensioner, bilder och inlĂ€gg, samt att jag mĂ„ste skatta för eventuella PR utskick. 


Bloggen ligger för nĂ€rvarande kvar pĂ„ denna URL men kommer troligen lĂ€ggas pĂ„ ny adress i framtiden. Även mailadress kommer vara detsamma under en tid. Jag kommer att meddela nĂ€r bloggen flyttas.


Jag hoppas ni gillar det lika mycket som jag! đŸ˜đŸŒș✨



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar