måndag 28 maj 2012

George Santino & Lotus Organics

Förra veckan fick jag hem några produkter för recensering, bland annat två nyheter från George Santino som jag berättat om i ett tidigare inlägg och en mascara från Lotus Organic som jag fick tillskickat för test från Swedish Beauty Factory.



Mascaran från Lotus Organic har jag hört väldigt gott om och det finns fina recensioner hos bland annat Naturligt Snygg och Ekolicious. Så jag blev väldigt glad över att få möjlighet att testa den här! Lotus Mascaran är 100% ekologisk, certifierad av USDA, och finns i brunt och svart. Jag har hunnit testa den ett par dagar och jag är imponerad av hur bra den bygger fransarna, och att den luktar lite bärigt. Men jag återkommer såklart med en fullständig recension framöver!


De produkter som ska testas ifrån George Santino är Natural Face Oil Day och Natural Foaming Facial Cleanser. Serumet för dagsbruk innehåller vårdande oljor från Avokado, Tistel, Hampa, Gurkört, Morot, Jojoba samt E-vitamin, och ska absorberas lätt in huden, ge extra skydd och till att balansera hudens fuktighetsnivåer. Jag är väldigt nyfiken på den här!
Rengöringen ska enkelt tvätta bort smink och återfukta med äppelblomma, cederträ och mandarinoljor. Återkommer med recensioner även på dessa. Visst är förpackningarna fina?

English: New products that will be reviewed later on in the blog. The Lotus Organic Mascara have good reviews on the net and that makes my expectations high! So far I'm impressed by the way it build my lashes and the sweet smell of berries.
From new swedish brand George Santino a package arrived with cute products - a facial oil-based serum and a foaming facial wash. I'm really eager to try the Natural Facial Oil!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar