måndag 18 mars 2013

Lite mer från Nonique


Nu har fler produkter från Nonique slått sig till ro i vårt badrumsskåp och jag hoppas att de håller lika fin kvalité som de tidigare produkterna.

Ansiktsvattnet ska vara milt och skonsamt mot huden samtidigt som det avlägsnar orenheter på huden, stänger porerna och verkar uppfriskande. Precis som Nonique's Anti Aging Nattkräm (recension) doftar den bärigt gott av acaibär, granatäpple och hallon.

Intensiv Ansiktsrengöring ska avlägsna makeup, smuts, döda hudceller och miljöföroreningar. Den ska rengöra skonsamt och lämna en uppfriskand ren hud. Jag har redan börjat använda den här och den luktar fräscht av lime och oliv och det lilla jag testat verkar den lämna huden ren och återfuktad men det återstår att se efter några veckors användande.

Någon läsare som testat? :-)

English: New products from Nonique has found it's way to my bathroom shelf. Berry-scented tonic water and hydrating facewash with lime, aloe vera, avocado and oliveblossom. Has anyone tried them yet? :-)

4 kommentarer:

  1. Ser fram emot recension av ansiktsvattnet för det är jag lite sugen på.
    Har inte testat intensiv rengöringscremen men däremot anti age rengöringen. Den är riktigt bra, tar bort allt smink utan att strippa huden. Kan rekommendera ögon cremen från anti age serein också, den är underbar.

    /L

    SvaraRadera
  2. Jag fick hem Extreme energy ansiktsrengöringen och den är en helt ok budget-rengöring. Doftar friskt, rengör ok även om jag tycker att den är lite mesig att ta bort min Lotus-mascara med.

    Sen fick jag hem duschkrämen med tropisk doft, och dagkrämen med granatäpple (den är suverän under mitt mineralfoundation från Lily Lolo).

    Farligt att surfa in på Nonique för man vill ju testa allt! ;)

    SvaraRadera
  3. Jag höll på att köpa från Nonique häromdagen med tanke på de fina recensioner de får inte minst från dig. ;-)
    Men tycker jag har så mycket hemma nu så det får vänta. Men absolut nyfiken. Priserna är ju väldigt trevliga också. :-)

    SvaraRadera
  4. Jag köpte hela anti agin serie från www.skinlife.se dom har rabatt nu! jättenöjd

    SvaraRadera