torsdag 1 november 2012

Shoppat ~ Dr Hauschka Duo palett 06 Pale Caramel & Cedar Dawn


Jag kunde inte hålla mig! Som jag berättade i mitt tidigare inlägg om make up nyheter för hösten så blev jag väldigt sugen på att köpa mig ett exemplar av Dr Hauschka's Duo palett (06) som ingår i deras limiterade kollektion Slow Mood.
 
Den innehåller gyllene skimrande Pale Caramel och mossgröna skimrande Cedar Dawn. Den påminner mig väldigt mycket om en palett jag fick av min Mamma när jag var yngre, fast den var från Lancome. Färgkombon är jättefin till mina färger och röda hår.
 
Jag tyckte att pigmenteringen kändes lite klen när jag swatchade men som Sofie skrev i sitt inlägg om samma palett så blir färgerna mycket mer framträdande och skimrande med primer eller fuktad pensel så det tänkte jag prova. Recension och sminkning kommer framöver, och här får ni se lite bilder på paletten.
 
English: New in - Dr Hauschka's Duo palett (06) (Pale Caramel and Cedar Dawn) from the limited Slow Mood collection.
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar