tisdag 5 juni 2012

Burt's Bees Tips and Toes Kit


Titta vad min svägerska köpte med sig till mig från USA! Ett Burt's Bees Tips and Toes Kit med en massa mini-produkter för händer, fötter, nagelband och även läppar. Passar ju perfekt i sommar! Dessutom känns det väldigt relevant för mig att använda flitigt. I förra veckan var jag nämligen och plockade bort gelén som jag har haft på mina naturliga naglar i flera år. Jag bestämde mig för att testa att gå utan förstärkning i form utav konstgjorda naglar i sommar, dels för att jag ända förstör gelé-naglarna när jag är mycket i vatten och för att det helt enkelt inte går hand i hand med mina naturliga principer. Så just nu behöver mina naglar extra kärlek i väntan på att de ska växa ut starkare eftersom de blev tunna och sköra när gelén filades bort.


Här ser ni mina "bara" naglar efter gelé-borttagningen.


English: I got this Burt's Bees Tips and Toes Kit from my siter-in-law. She bought it when she traveled in the states. I just got rid of my jelly nails so my own nails is a bit frail. This kit is just what i need this summer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar