måndag 2 januari 2012

Välkommen 2012!

Då har vi välkomnat ett nytt fantastiskt år som banar väg för nya möjligheter och upplevelser! Själv börjar jag med automatik genast längta efter våren, soliga dagar och fräknar på min näsa. Jag har inga nyårslöften utan brukar redan ha uppsatta mål under året. Bland annat vill jag börja leva mer hälsosamt och träna mer och ta hand om min kropp ännu bättre. Min inspiration får jag ofta genom vänner och kollegor, att köpa mig en Women's Health att bläddra i eller att läsa inspirerande och peppande bloggar om kost och träning.

Tone It Up tjejerna in action
Just nu inspireras jag mycket av de två glada och hälsosamma tjejerna på Tone It Up. På deras sida finns deras blogg, enkla träningsvideos, hälsosamma recept, inblickar i deras liv och framgångs-sagor från medlemmar som köpt deras träningsprogram (vilket man givetvis inte behöver göra för att få en dos hurtigt peppande och träningsvideos). Du kan även signa upp dig för att få mail-utskick varje vecka för mer inspiration.

Något jag även kommer att fortsätta med detta året är att byta ut mer utav mitt smink mot naturliga alternativ allt eftersom jag hittar värdigare ersättare. Sakta men säkert byts produkt efter produkt ut och målet är att bara ha produkter som är snälla mot mot kropp och hud. Så småningom vill jag även byta ut rengörings- och tvätt-produkter mot naturliga ersättare.

Har ni några nyårs-löften eller mål ni vill uppnå under det nya året? :)

English: A new fantastic year is here and my goals is to live more healthy, excersice and take good care of my body. One of my major inspiration right now is the Tone I Up girls. Also, I will continue my quest for a greener and cleaner beauty- and make-up routine. What are you goals for the new year? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar