tisdag 22 mars 2011

NUXE Body

I slutet på förra veckan svängde jag förbi NK i Stockholm och passade givetvis på att botanisera på NK Kosmetik! Det blev ett Nuxe Baume Prodigieux Levres Lipgloss i färgen Natural Crystal. Sedan tidigare har jag ett i färgen Charismatic Red och recension finns i ett äldre inlägg. Jag kommer så fort jag har tid lägga upp swatches nu när jag har två i samlingen!

Jag köpte även nya
NUXE Body Fondant Firming Cream som är en uppstramande anti-aging creme för kroppen. Jag har endast hunnit använda den två gånger men den lovar gott, huden känns len och mjuk efter insmörjning. Lovar att återkomma med recension framöver.

Men inte nog med det! Jag fick även ett
NUXE Body Discovery Set på köpet och en massa härliga prover. Helt enkelt "Nuxellent"!


Nuxe body finns att köpa på välsorterade parfymerier, NK, Åhlens City och online.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar