torsdag 5 februari 2015

Goodies från John Masters Organics


Idag fick jag mina beställda produkter från John Masters Organics som jag trånat efter! Direktleverans från USA och lite billigare tack vare min amerikanska jobbkompis (som även hon nu har blivit JMO-frälst!).

Så framöver kommer jag testa JMO Honey & Hibiskus Hair Reconstructor som är ett intensivvårdande behandling för torrt och skadat hår och ska användas 1-2 gånger i veckan. 

Och äntligen har jag en fullsize av fantastiska JMO Bloodorange & Vanilla Bodylotion som jag gjorde ett minitest på för länge sedan. Som extras fick jag några prover och en fin necessär.

Happy Happy Joy Joy! :-)

***

English: Today I received my products from John Masters Organics that I longed for! Direct delivery from the US and a little cheaper thanks to my american friend at work (who now also is a JMO-lover!).

So forward, I will try JMO Honey & Hibiscus Hair Reconstructor which is an intensive nourishing treatment for dry and damaged hair and should be used 1-2 times a week.

And finally I have a full size of amazing JMO Blood Orange & Vanilla Body Lotion I did a mini test of long ago.

Happy Happy Joy Joy! :-)


1 kommentar:

  1. Alla skulle ha en amerikansk jobbarkompis som kan importera åt en! Vilken lyx :) //Hanna Li

    SvaraRadera