lördag 2 november 2013

Kure Bazaar ~ Or Rose


Tänkte visa er fantastiska färgen Or Rose från Kure Bazaar! Vackert rosaguld-metallic - Visst är det fint? Ser väldigt lyxigt ut.

Än så länge är jag imponerad. Pigmentmässigt är Or Rose väldigt stark, på bilden har jag bara ett lager nagellack. Hållbarheten håller jag på att hårdtesta just nu så jag återkommer såklart med recension på Kure Bazaar's lack. Men det verkar lovande! :-)

Kure Bazaar lacken finns att köpa på Swedish Beauty Factory och Sundløf.


English: Wanted to show you this amazing colour Or Rose from Kure Bazaar! Beautiful rose gold metallic - isn't it nice? Looks luxurious.

So far, I am impressed. Pigment wise, Or Rose is very strong. In the picture I have just used one coat of nail polishI'm testing show long it will last so I will come back with a full review on Kure Bazaar's varnish. But it looks promising! :-)


 

4 kommentarer:

  1. Åh vad fin den ser ut! Blir så sugen! På beskrivningen av nyansen står "cool tone". Tror du att den trots det passar på mig som har ljus och varm hudton och använder smycken/ringar i vanligt guld (ej rose gold)?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag använder med guldsmycken och tycker de funkar fint ihop. Jag tror den här nyansen är smickrande för de flesta hudtonerna. Det finns även en nyans som heter Or Pur som är guldfärgat som kanske kan passa? :-) Jag har det med hemma och har planerat att lacka med det och ta bilder inom kort så kika in igen på bloggen om nån vecka! :-)

      Radera
    2. Tack snälla för svaret! Det var som jag misstänkte och hoppats, att guld passar till :-) Jag har googlat även på den som heter Or Pur men gillar Or Rose snäppet bättre även om båda ser fina ut :-) Jag ska absolut hålla utik efter ditt nästa inlägg. Följer dig via Bloglovin och uppskattar din blogg väldigt mycket!

      Radera
    3. Tack snälla, vad glad jag blir att du gillar min blogg! Det värmer! :)

      Radera