tisdag 4 december 2012

15% rabatt hos Alma of Sweden + uppdaterade rabatter

Jag är glad att få berätta att jag tillsammans med nya naturliga webshoppen Alma of Sweden kan ge er exklusivt 15% rabatt på ett helt köp om ni uppger rabattkoden BELLE.
 
Gäller tills den 31/12 -12, gäller dock ej på frakt eller fakturaavgift.

Alma of Sweden säljer bland annat Jessicurl, Terre d'Oc, Hurraw!, Spiezia och M Picaut.
 
Dessutom vill jag berätta att jag uppdaterat både inlägget om Julkalendrar och Gröna Julrabatter med ännu fler tips och erbjudanden för julklapps-köp till både er själva och nära o kära. Jag har hittat flera erbjudanden under helgen och även fått tips ifrån läsare så in och kika!
 
 
English: Togehter with green webshop Alma of Sweden I offer you 15% off your whole order if you use the discountcode BELLE. Valid until 31/12 -12. I've also updated the post with Christmas offers - see Julkalendrar and Gröna Julrabatter.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar