tisdag 21 juli 2015

Mina sommar-favoriter ~ Bronze n' Glow!

Den svenska sommaren är ju lite sisådär så det är svårt att bygga upp någon bränna. Men som tur är för bleknosar som jag som solar sakta, så finns det produkter som kan hjälpa till att förhöja mina fräknar med bronzing och glow. De här produkterna kommer att finnas vid min sida i sommar!

Nourish Golden Glow Toning Souffle - En gyllene kräm som ger subtil glow till ben och armar.

RMS Beauty Eye Polish Solar - Bronsfärgad ögonskugga som även tjänar som multiprodukt till resten av ansiktet och dekolletaget.

Idun Brunkulla Palett - Vackra skimrande ögonskuggor i guld, brons och brunt. En favorit! Här hittar ni min recension.

Une Golden BB-Cream G01 - En gyllene multiprodukt som jag använder på ögonlock, kindben och dekolletage. Ger en ljus guld-ton. Här hittar ni en sminkning jag gjorde med bla annat Golden BB-Cream.

Kure Bazaar Nagellack - Nyanserna Or Rose och Or Pure är så otroligt fina med sitt metallic-skimmer. Här hittar ni mina swatches på Or Rose och Or Pure.

Une Sun Ideal Mousturising Bronzer - Aprikosdoftande bronzer som är väldigt lättjobbad. Ger ett fint gyllene brons-skimmer.

Kadalys Precious Sublime oil - En guldskimrande olja för extra skimmer på ben, armar, hår eller ansikte. Innehåller bla annat grön banan.

Bella Pierre Eyeshadow Coral Reef - Min absoluta favorit-ögonskugga. En fantastisk mix av korall och guld. Här hittar ni mina swatches.

***

English: The Swedish summer is a little so-so so it is difficult to build up any tan. But luckily for pale noses as me that tans slowly, there are products that can help to enhance my freckles with bronzing and glow. These products will be by my side this summer!
 

Nourish Golden Glow Gradient Souffle - A golden bodycream that gives subtle glow to the legs and arms.

RMS Beauty Eye Polish Solar - Bronze eyeshadow which also serves as a multi-product to the rest of the face and décolleté.


Idun Brunkulla Palette - Beautiful shimmering eye shadows in gold, bronze and brown. A favorite! Here you can find my review.


Une Golden BB Cream G01 - A golden multi-product that I use on the eyelids, cheekbones and décolleté. Provides a light gold-tone. Here you will find a make-up I did with  Golden BB Cream.


Kure Bazaar nail polish - The colours Or Rose and Or Pure is so incredibly beautiful with their metallic shimmer. Here you will find my swatches of Or Rose and Or Pure.
 

Une Sun Ideal Mousturising Bronzer - Apricot scented bronzer which is very easy to apply. Gives a nice golden bronze shimmer.
 

Kadalys Precious Sublime Oil - A gold shimmering oil for extra shimmer on the legs, arms, hair or face. Contains green banana.  

Bella Pierre Eyeshadow Coral Reef - My absolute favorite eye shadow. A fantastic mix of coral and gold. Here are my swatches.
 

2 kommentarer:

  1. Jag gillar den här typen av inlägg! Tycker den ger en trevligt överblick om olika bra produkter osv. Blir nog extra förtjust för att det är så många härliga skimriga ting i detta inlägg. Det känns så fräscht och fint!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Vad glad jag blir! :) Jag gillar med plock-inlägg/artiklar, bästa jag vet. Man hittar alltid något som passar en. Ja alla produkter har mer eller mindre skimmer i sig. :)

      Radera