söndag 21 december 2014

Följ mig på Instagram + Tävling!


La Vie est Belle finns även på Instagram under @lavieestbelleblog. Just nu kan ni som följer mig där tävla om produkter från Une Beauty och Idun Minerals - produkterna på bilden ovan. Via Instagram får ni även se ytterligare bilder på produkter jag har hemma, märken jag är nyfiken på och ibland bilder från mitt liv utanför bloggen.

Om ni inte har Instagram eller inte vill ha det av olika skäl kan ni även följa La Vie est belle's Facebook sida dit jag länkar de bilder jag lägger upp på Instagram.

Hoppas vi ses där med! :-)

English: La Vie est Belle is also available on Instagram @lavieestbelleblog. Right now, you as a follower can compete for products from Une Beauty and Idun Minerals - products on the image above. Via Instagram you also get more pictures of the products I have at home, brands I am curious about and sometimes pictures from my life outside the blog.

If you do not have Instagram or do not want it for various reasons, you can also follow La Vie est Belle's Facebook page to which I link the pictures I post on Instagram.

Hope to see you there too! :-)


2 kommentarer:

  1. Jag har kämpat med Instagram i 2 dagar och lyckas inte fixa det, men nu gillade jag dej på Fb ist;) men jobbar på Insta ett tag till.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det kan vara lite struligt med Instagram innan man kommer in i det. Tog ett par dagar för mig innan jag fattade alla funktionerna. :) Glad jag blir att du vilja följa mig även där!

      Radera