måndag 22 december 2014

All I want for Christmas is...


Vad vore julen utan en egen önskelista? :-)  Här kommer mina önskningar i en brokig skara.


Leahlani Skincare Mermaid Mask - En mask som jag suktat efter länge! Handgjord skönhet från Hawaii. Pris ca 175kr hos Leahlani Skincare's Etsy butik.

Girl on a Vine "My Romance" Kimono - Fantastisk persikofärgad kimono i blommig sammet med fransar i silke. Pris 2595 kr hos KyssJohanna.

Free People Ax + Apple Moon Necklace - Fantastiskt fint halsband från amerikanska Free People. Pris ca 980kr.

Antipodes Aura Manuka Honey Mask, Antipodes Deliverance Kowhai Flower Hand Cream och Antipodes Kiwi Seed Oil Eye Cream - Min Antipodes Delight Hand & Bodycream gav mersmak! Dessa fina produkter är jag speciellt sugen på från Antipodes sortiment. Pris 245kr, 175kr resp 269kr hos Alice and White.

100% Pure Creamy Long Last Liner Blackest -  Eftersom jag inte hittat en kajalpenna som är lika mjuk som den icke-naturliga jag har så är den sist kvar att bytas ut till ett mer naturligt alternativ. Att den här kajalen beskrvs som "creamy" låter lovande!199kr hos Brallis.

Honoré de Prés Vamp á NY - Ekologisk parfym med en sensuell doft av bourbonvanilj & tuberosa. Har provrör hemma som jag använder vid speciella tillfällen och hade så gärna velat ha en hel flaska! Pris 755kr hos Swedish Beauty Factory.

English: What would Christmas be without my own wishlist? Dear Santa... :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar