lördag 11 oktober 2014

Välbehövd Lördags Lyx ♥

Bilden är från bloggens Instagram @lavieestbelleblog

Hej på er fina läsare! Hoppas ni har en vacker höstig lördag!

Jag har varit sjuk i en vecka och nu börjar det bli bättre förutom att förkylningen nu satt sig på stämbanden och jag låter som en kråka korsat med en ung kille i målbrottet... haha!

Idag bestämde jag mig därför för att pyssla om mig själv lite extra. Återfuktande ansiktsmask med doft av jordgubbar och grädde från Montagne Jeunesse. De är faktiskt ganska naturliga när man kikar på INCI. Jag har skrivit ett inlägg om MJ's masker tidigare som ni hittar här.

Dessutom köpte jag två schampon från John Masters Organics nyligen - Scalp Shampoo Spearmint & Meadowsweet och Zinc & Sage Shampoo with Conditioner.  Jag älskar deras hårvård och det är verkligen lyx att få använda dessa men tyvärr är de väldigt dyra. Men jag fick ett litet hörn i min amerikanska jobbkompis paket från Staterna. Hennes Mamma var gullig och köpte dessa JMO produkter till mig. Nästan halva priset! Det är helt galet hur dyrt det är i Sverige i jämförelse. :-(

*** 

Hello lovely readers! Hope you have a beautiful Saturday!

I have been sick for a week and it starts to get but better in addition the cold has now gone to the vocal cords and I sound like a crow crossed with a young guy in puberty voice change... haha​​!

Therefore I decided to pamper myself a little bit extra today. Moisturizing facial mask with aromas of strawberries and cream from Montagne Jeunesse. They are actually quite natural when you check the INCI. I have written a post about MJ's masks earlier that
you find here.

And I bought two shampoos from John Masters Organics recently
Scalp Shampoo Spearmint & Meadowsweet och Zinc & Sage Shampoo with Conditioner. I love their haircare and JMO is really luxury for me to use but unfortunately they are very expensive here in Sweden. But I got a little corner in my American jobfriend's package from the States. Her mother was so sweet and bought these products to me from JMO. Almost half the price! It's crazy how expensive it is in Sweden in comparison. :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar