måndag 27 januari 2014

Ett iHerb paket med betoning på grönt!


Dags för iHerb haul igen! Denna gången ett litet mindre paket som tog god tid på sig att komma hem till mig. Det blev många gröna produkter vilket jag inte riktigt tänkte på när jag beställde, men ganska roligt när jag plockade upp dem och ställde upp dem för fotografering. :-)

Weleda Birch Cellulite Oil och Weleda Birch Body Scrub nämnde jag både i mitt inlägg New year, New you om ni minns? Jag var väldigt sugen på dem och ville samtidigt köpa en ny duschkräm så det fick bli ytterligare en beställning från iHerb. Det är väldigt bra pris på Weleda ca 135 kr för oljan och ca 60kr för skrubben (följ rosa länkarna för att komma till resp sida på iHerb och aktuellt pris i förhållande till valuta). Jag har kört igång och kommer att använda dem som en kur ett par gånger i veckan och hoppas såklart på resultat. ;-)

Efter en positiv bekantskap med Deep Steeps duschkräm med doft av Tangerine Melon (recension här) så ville jag testa en ny doft. Valet föll på Honeydew Spearmint som doftar väldigt fräscht av honung och spearmint.

Ett nagellack som jag länge suktat efter var Piggypaints ljusblå lack Clouds of Candy som fick följa med på resan över atlanten. Jag kommer att göra ett litet inlägg med swatch så ni ser hur det ser ut.

English: My latest Little iHerb haul. This time a very "green" package haha! I trying Weledas Birch series right now and hope they work wonders agains my cellulites. Also, with my positive encounter with Deeps Steeps Tangerine and Melin bodywash I wanted to try out a new scent - Honeydew Spearmint. And a Little blue something for my Nails from PiggyPaint. :-) Follow the pink links to the products on iHerb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar