lördag 21 december 2013

Nyårsboxen


Naturalbox's senaste box kallas för Nyårsboxen och innehåller både hudvård, te och hälsosamma snacks, bland annat från Nonique. Jag gillar deras koncept att blanda naturliga och ekologiska hudvårdsprodukter med nyttiga snacks och andra hälsofrämjande produkter. Ofta går det hand i hand enligt egna erfarenheter. Är man noga med att äta nyttigt och hälsosamt börjar man ofta snegla på naturliga alternativ även för kroppen, och tvärtom.

Jag blev lite sugen på den här boxen pga av innehållet av Noniqe och en ny olja som jag inte sett tidigare från B.O.N Natural Oils. Även snacksen tilltalade mig. Kanske ska slå till? Eller så kollar jag vad januariboxen innehåller.

Att köpa en box utan abonnemang kostar 199 kr vilket man tjänar på då värdet oftast ligger på mellan 400 och 800 kr. Man kan även köpa halvårsvis (179 kr/box) och årsvis (149 kr/box) men betalar då en klumpsumma direkt. Personligen tycker jag att det är lite maffigt att lägga ut de pengarna i förskott och hade gärna sett att man istället kunde binda upp sig på t ex ett halvår och pengarna drogs via autogiro som när Peachy Picks boxen fanns. Naturalbox-gänget, om ni läser detta så får ni gärna ta det i beaktning som framtida betalmetod! :-)

Här köper ni er Naturalbox.

English: In Sweden you may subscripe to a box with natural skincare products, tea, healthy snacks etc. Naturalbox is delivered once a month and cost 149 SEK per box (and up depending on subscription-form).


1 kommentar:

  1. Spännande ide att kunna prenumerera på skönhetsprodukter.
    Kul att det är ekologiska produkter.
    Bra tipsat!

    SvaraRadera