söndag 22 december 2013

Adventstävling 4

Idag är det Fjärde och sista Advent och dags för sista tävlingen detta året. Denna gång kommer jag i samarbete med skandinaviska naturliga webshoppen Alice and White lotta ut ett Balance Me Rose Otto Gift Set till en lycklig vinnare!

Balance Me Rose Otto Collection Gift Set innehåller en lyxig Body Wash på 100 ml och Kroppslotion på 30 ml med en skräddarsydd blandning av rose otto, palma rosa och rosengeranium oljor, en lyxig doftkombination för alla som gillar rosor. En fint kit att börja det nya året med. Läs mer här om setet.

För att vara med och tävla behöver ni göra följande:

1. Gilla Alice and White på Facebook.

2. Lämna en valfri kommentar tillsammans med namn och kontaktsätt. Uppge ett kontaktsätt där jag kan få tag på dig om du vinner, t ex email-adress, bloggadress eller länk till din Facebook sida om du inte vill lämna ut din mailadress i kommentarerna.

Ni har fram till kl. 23:59 Fredagen den 27e December att tävla.

Den lyckliga vinnaren lottas fram via random.org och presenteras på min blogg och meddelas även via mail utav mig. (så tänk på att uppge kontaktsätt) Tävlingen är öppen för alla i med adress i Sverige.

Lycka till!

English: This competition is only open for residents within Sweden.

8 kommentarer:

  1. Jag vill GÄRNA vinna :) louisehelenp@gmail.com

    SvaraRadera
  2. Superfina förpackningar! Verkar också jättebra :) Mail: malinhansson@live.com

    SvaraRadera
  3. 1. Jag har gillat Alice and White på FB som aya sunga-askert

    2. Jag vill gärna prova "Balance Me"...Hoppas jag vinner!
    mariaya.askert@gmail.com

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jag vill också vara med och tävla. Anna.casserberg@gmail.com.
    God jul!

    SvaraRadera
  5. Så, fina! Och jag älskar rosdoft :)
    Jag har gillat på FB och kan nås via onepotion.blogspot.se.

    SvaraRadera
  6. Som ung småbarnsmamma är plånboken tunn, pengarna går åt till att mätta barnens mun.
    Men lyxiga produkter är precis vad jag behöver, att i lugn och ro få njuta av nu när julstöket är över.
    Såhär års blir huden lätt torr och dyster, jag behöver produkter som piggar upp och ger lyster.
    Dessa sägs vara minst sagt geniala, dom skulle göra min problemhy till den mest fenomenala!
    Att få vinna vore det minst sagt magnifika, jag önskar dig ett år likt det mest sagolika!

    Jag har gillat på Facebook som Michelle Gogartz, men du når mig lättast på min mejl: Michulek@hotmail.com

    Stort TACK för chansen! <3

    SvaraRadera
  7. Jag har gillat Alice & White på Facebook nu, underbar butik!
    Det skulle vara himla roligt att få prova på detta lyxiga set! Doften låter helt underbar. Jag nås på mariaagnecarlsson@hotmail.se

    SvaraRadera
  8. Gillar Alice & White på facebook nu! Jag kan nås på gabriella.corbee@gmail.com
    God jul!

    SvaraRadera