söndag 29 september 2013

Invigning av Luxsit Butik & Showroom


I Torsdags hade Luxsit invigning av sin butik och sitt showroom. Jag svängde förbi där och minglade en liten stund och spanade in de fina lokalerna och åt rawfood-snacks.

Jag fick kika på deras produktion genom en glasruta (pga av hygiensika skäl såklart). Jag tycker det är ganska fantastiskt att vi har så närproducerade skönhetsprodukter! Jag har inte testat så mycket av Luxsits produkter men hoppas på att göra det mer i framtiden. Bland annat blev jag nyfiken på ett utav deras schampon för normal/oljig hårbotten så jag fick ett miniflaska med mig hem som prov.

Deras showroom/butik är väldigt snyggt! Mörkt trä och vita väggar, ljust, enkelt, lyxigt och stilrent som passar bra med produkternas framtoning. Det finns testers och småprover på det mesta så det är fritt fram och klämma och känna.

Nedan ser ni fler bilder från kvällen!


English: Last Thursday I Went to Swedish brand Luxsit 's store-opening. I swung by there and mingled for a while and checked out the fine facilities and ate raw food snacks.

I had to look at their production through a pane of glass (because of hygiene reason of course). I think it's pretty amazing that we have so locally  produced beautyproducts! Their showroom / shop is very neat! Dark wood and white walls, simple, luxurious and stylish that fits well with the products image.

Below you can see more pictures from the evening!


 
 
 

2 kommentarer:

  1. Ciao bella!

    Ibiza måste man bara uppleva innan man dör! Vi hade besök i två omgångar när vi var där och alla var helt frälsta i Ibiza när de åkte hem. Otroligt vacker ö, rent och fräscht, god mat, bra shopping och fantastiskt nattliv :) det är helt riktigt att det kostar att gå ut på Ibiza, alltid 50-70 euro för inträde (kan finns kvällar då klubbarna bara tar 30-40 euro i inträde, men då är det ingen känd DJ som spelar) och därinne kostar bara en liten flaska vatten 10 euro, en öl 15 euro och en mojito 25 euro. Men å andra sidan är det musik och upplevelse i världsklass, det är nästan alltid värt varenda krona!

    Tack för alla dina fina kommentarer i min blogg och kul att du fortfarande läser!! Åh, Paris, det hade man inte tackat nej till, jag hoppas på många mysiga bilder på Instagram sen! ;) ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Härligt att du tyckte att Luxsit butiken var fin. Du kanske missade att jag fanns i behandlingsrummet under kvällen och gjorde prova-på-behandlingar. Du är välkommen vid annat tillfälle att prova på någona av de fantastiska Luxsit Spa- behandlingarna. Jag är ekologisk hudvårdsterapeut och finns i Luxsits behandlingsrum torsdagar samt lördagar ( ring innan). För mer info kolla gärna in min FB sida Claresco Beauty/ Mvh Helen

    SvaraRadera