torsdag 20 juni 2013

Sommartider Hej Hej

 
Sommaren har tagit fart i vårt avlånga land och jag börjar längta efter mina semesterveckor. Det är dags för midsommar i skärgården, grillfester på vardagar, besök hos familj och vänner, sand mellan tårna, utflykter och loppisfynd, picknick och rosé i stans parker, promenera längs skogsstigar, magiska kvällar vid sjön som ligger spegelblank och allt annat härligt man kan göra i sommar-Sverige. Dessutom en flytt till en annan del av stan. Och förstås, ljumma sommarkvällar då man bara får vara och njuta av livet.

Så om det blir lite skralare med inlägg under sommaren så hoppas jag att ni har överseende med detta. :-) Som ni redan vet kan ni även följa mig på Instagram @lavieestbelleblog där jag kommer att försöka uppdatera så fort jag har något kul att visa och berätta. För er som inte har Instagram så kan ni vara lugna -  genom att klicka på Instagram-symbolen här bredvid eller genom att trycka på de små bilderna i liveflödet nedanför headern här ovanför - så kan även ni kika på mina bilder via datorn. Bra va?

Jag önskar alla er fina läsare en fantastisk sommar! Och att ni tar hand om varandra och livet.

English: Summer has taken it's grip on Sweden and I'm longing for my vacation. I hope you understand if time between posts may vary during the summer months. :-) You can also follow me on Instagram @lavieestbelleblog where I will try to update as often as I find great things to show you.

To all my lovely readers - have an amazing summer! Take care of eachother and enjoy life!

3 kommentarer:

  1. Detsamma till dej. Ha det gott.

    SvaraRadera
  2. Hoppas du också får en härlig och avkopplande sommar Mona! :)

    SvaraRadera
  3. Hoppas du får en härlig semester! :-)
    Kram!

    SvaraRadera