tisdag 7 maj 2013

Spring Wishlist


Äntligen är våren här! Ledsen om det har varit lite tyst på bloggen. Både födelsedagsfirande och solsken har kommit emellan mig och datorn vilket jag hoppas ni har förståelse för! :-) Det var längesen jag gjorde en wishlist och jag är nyfiken på flera fina produkter som skulle passa bra nu framåt sommaren.

Ecoya Doftljus Sweet Pea & Jasmine - Jag fick ju chansen att lukta ordentligt på ljusen ifrån Ecoya när jag var på pressdagarna hos Vass PR och den här är definitivt på önskelistan!

Kure Bazaar Nagellack - Giftfria vårfärger på naglarna är vad jag vill ha nu! Kure Bazaar's ljust korallfärgade Lychee, solgula Kerria och babyrosa Macaron ser helt underbara ut!

Neve Läppstift Dessert a Levres Peach Macaron - Åh vad den här nyansen ser fin ut! En orange/korall färg som känns helrätt ljumma försommarkvällar.

Kide Ne Multi Korrigerings Puder - Ett kompakt mineralpuder och corrector med diamantspån som framhäver hudens naturliga lyster med fem olika korrigerande nyanser. Låter för bra för att vara sant! Vore perfekt på sommaren när jag vill ha minimalt med make up.

Vad tycker ni? Något ni är sugna på eller redan har testat?

English: Spring has finally arrived! Sorry for lack of posts - I've been busy celebrating birthday and enjoying the sun. But I'm back with a new wishlist for spring. What do you think?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar