onsdag 3 april 2013

Nytt hemma hos mig ~ Lily Lolo Prime Focus



Igår landade ett litet pressutskick från Lily Lolo på hallmattan. Det var nya Lily Lolo Prime Focus som är en primer för ögonområdet. Den har en vaxbaserad formula av naturliga ingredienser som Jojoba- och Arganolja och är fast i konsistensen. Den kan användas för att neutralisera tonen på huden samtidigt som den får ögonskuggan att fästa bättre, ge intensivare färg och förlänga skuggans hållbarhet.

Det ska bli väldigt kul att testa Prime Focus, speciellt eftersom jag inte har använt så mycket primers i mina dar. Jag har höga förväntningar och hoppas att den kommer att hålla mina skuggor på plats ordentligt. Och som vanligt kommer det komma en recension när jag känner mig färdigtestad. :-)

Den nya primern finns bland annat att köpa via Apoteksgruppen, Softskin.se,  Eleven.se, Brallis.se mfl. och kostar omkring 179 kr för 2 g.

Just nu har Apoteksgruppen en kampanj där du får en Eye Blending Brush på köpet om du handlar nya Prime Focus och en valfri ögonskugga. Kika på bilden nedan.

English: Yesterday I got a presspackage with Lily Lolo's new eyelid primer - Prime Focus. It's a natural eyelid primer to help conceal and correct discolouration and dark areas around the eyes while providing the perfect base to apply your eye shadow. I will enjoy testing it on various eyeshadows and a review will follow.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar