lördag 30 mars 2013

Påsk Tävling ~ Vinn ett nagellack från UNE!


Glad Påsk alla fina läsare! Hoppas ni har en mysig påsk och att solen skiner på er vart ni än befinner er. :-)

För att fira att det är Påsk och förhoppningsvis snart vår, så vill jag i samarbete med den svenska distributören för Une Beauty lotta ut ett varsitt nagellack till två läsare. Jag har två nagellack som väntar på vinnare: Une's nagellack i nyansen C02 (ljus nästan genomskinligt hudfärgat lack) och C23 (ett gråbrunt täckande lack).

Min recension och fler bilder på lacken hittar ni här. Om ni har Facebook så har Une Frankrike ett album med bilder på de olika lacken där ni kan se C02 och C23.

För att vara med och tävla skickar ni ett mail till mig på livetarvackert@gmail.com och berättar vilken nyans ni vill vinna och skriver ert namn och er adress. Observera att ni bara kan välja och vinna en nyans.

Ni har fram till kl. 23:59 Onsdagen den 10e April att tävla.

De lyckliga vinnarna lottas fram via random.org. Vinnarna presenteras på min blogg och meddelas även via mail utav mig. Tävlingen är öppen för alla i med adress i Sverige.

Lycka till!

English: As for now, competitions are only open for Sweden residents.

1 kommentar:

  1. Jag vill vinna!! Tävlar om den ljusa lacken. =)

    SvaraRadera