onsdag 27 mars 2013

H&M Conscious Exclusive 2013 ~ Red Carpet Collection

 
H&M gör det igen. Efter förra årets Conscious Exclusive 2012 kollektion så återkommer de nu med en ny kollektion med hållbara material! Denna gången tycker jag att de lyckats bättre, plaggen är väldigt vackra, lite mer klassiska, glamourösa och verkligen värda en röd matta. H&M har nu bilder uppe på sin hemsida, ni hittar Dam plaggen av kollektionen här, och Herr plaggen här. Och kollektionen går att köpa i butiker och online från den 4 April.

Jag har kärat ner mig alldeles i den vita spetsklänningen som är helt fantastisk. Definitivt tillräckligt fin för att gifta sig i. Jag ska dock inte gifta mig inom en snart framtid(fast vad vet jag? sambon kanske har andra planer?) och klänningen har en saftig prislapp på 2999 kr. Givetvis den dyraste klänningen av dem alla, typiskt mig. Får se om jag kan motivera min plånbok tillräckligt för att köpa den. :-) Fler bilder på den finns hos Expressens modeexpert Emma.

Har ni hunnit kika på kläderna? Är ni sugna på att köpa något plagg?

English: Fashion company H&M releases yet another Conscious Exclusive Collection after last year's success. The pictures are now up on their site and you can buy the garments from the 4th of April.

I'm sooo in love with the white lace dress. It's amazing! Are you going to buy something from the Collection?




2 kommentarer:

  1. Har kikat på kollektionen och tycker de finns en hel del fint. Spetsklänningen är helt underbar! :-) Helt klart tillräckligt fin att gifta sig i. Undrar om jag kan övertala min man att förnya äktenskapslöfterna så jag har en anledning att köpa klänningen. ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi, du får utöva lite övertalningstekniker så kanske det går vägen! ;-) Jag behöver övertala min plånbok haha!

      Radera