fredag 15 februari 2013

iHerb shopping del 2


Mitt andra paket från iHerb anlände förra veckan – även det kom exakt 10 dagar efter beställning. Tycker det är en väldigt bra leveranstid för ett paket som skickas från USA. Efter min första beställning med solskydd kände vi att vi behövde komplettera med lite mer resenödvändigheter.
 
Dessa fick åka låda hela vägen till Sverige:
 
Badger Company Sunscreen Lotion SPF 16 Unscented – I förra beställningen blev det bara höga SPF men min sambo (som har bättre pigment än mig) saknade något lägre SPF så det fick bli ytterligare en tub med en söt grävling på.
 
Badger Company Organic Anti-Bug Spray – En annan sak som vi kom på var att vi kanske skulle ha något myggmedel med oss. Den här flaskan kändes intressant och hade fått fina recensioner.
 
Nature´s Paradise Hand Sanitizer Coconut – Handsprit är alltid bra att ha på resan – ännu bättre är att den luktar kokos och inte sjukhus. Jag fick upp ögonen för den när Malin tipsade om den här.
 
Caribbean Solutions Icy Relief Gel – En svalkande vän om vi mot förmodan skulle bränna oss. Luktar pepparmint-tuggummi!
 
Om ni är nyfikna på iHerb kan ni använda koden GBT832 för att få rabatt på er första order. Handlar ni för över 40$ får ni 10$ i rabatt, handlar ni för under 40$ får ni 5$ i rabatt.
 
English: My second iHerb order is here! After my first order we felt that we needed to add some extra travel-necessities. If you are curious about iHerb, you can use my personal code GBT832 to get a discount on your first order. Orders of $40 or more receive the maximum $10 discount, orders under $40 receive $5 off.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar