lördag 23 februari 2013

Hemma igen!


Hej alla fina läsare! Då var jag hemma på svensk mark igen! Om ni följer mig på instagram @lavieestbelleblog har ni säkert inte missat att jag varit på semester.

Resan gick till ön Boracay i Filippinerna tillsammans med min sambo. Det har varit varmt och skönt och vi har fyllt dagarna med sol, bad, aktiviteter, massor med god mat och en hel del SPA'ande. Lyckades även hitta endel naturliga fynd på ön, mer om det och SPA upplevelserna i ett annat inlägg.

Jag hoppas att ni inte tycker att det ekat tomt på bloggen, jag har haft några tidsinställda inlägg som har gått upp undertiden jag har varit borta. Men nu har jag en hel del mail och kommentarer att svara på, blogginlägg att läsa ikapp och en dygnsrytm att vända rätt på!

Vi hörs snart igen! :-)

English: Hello everyone! I'm back in Sweden after vacation in Boracay, Philippines. If you follow me on Instagram @lavieestbelleblog you might have guessed that I was on vacation. Now I have a lot of mail- and bloggreading to do, aswell as getting rid of the jetlag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar