fredag 8 februari 2013

En första titt på Une’s vårnyheter!

 
Une’s vårsortiment lanseras just nu i Åhlens butiker och webshoppar runt om i landet. Idag kom ett press-kit med några produkter till mig för test och utvärdering. Som jag tidigare skrivit så går hela kollektionen i ljusa, skira och våriga färger – något jag personligen gillar väldig mycket. Bilden ovan är tagen med kallt eftermiddags-ljus men jag har men som vanligt kommer jag vid recensioner och förfrågningar lägga ut fler bilder tagna i dagsljus. Ni kan även hålla koll på min Instagram @lavieestbelleblog där jag då och då postar bilder.
 

Med i paketet fanns Une Nail Colour Nagellack i nyanserna C02 (creme/nude) och C09 (varmt brun). De här känns väldigt intressanta och ska testas omedelbart!

Une Matt Minerals Powder Foundation i nyansen M01 som ska vara den ljusaste nyansen. Det är väldigt svårt att se färgerna på nätet och den ljusaste nyansen M01 ser rosa ut på bilden men är inte alls det i verkligheten. Den här ska bli intressant att prova då jag ofta har problem med att T-zonen blir oljig framåt eftermiddagen.

Une Frosty Eyes Shadow i nyansen vitbeige är jättefin jag tror den kommer bli välditg fin till min ljusa hy. Ögonskuggan ska ge en silkeslen, skimrande finish utan att glittra vilket verkar stämma väldigt bra när jag testade lite på handen.
 
Vårigt ljusrosa glittrande Une Glimmer Lips Balm G00 fanns också med och jag provade lite på läpparna direkt. Den ger ett ljust rosa skimmer på läpparna utan att blir för mycket ”Barbie” om ni förstår vad jag menar.

Jag kommer att börja testa alla direkt, men är det någon utav produkterna ni vill att jag testar och recenserar först? :-)

På Eleven.se hittar ni Une. Och såg även att Lyko.se tagit in sortimentet.

English: Today I got a package from french natural brand Une with make up newsfor spring. Nail polish, Matt Mineral Foundation,Frosty Eye shadows and Glimmer Lipbalm is going for att test-round! Are there any of the products you would like me to review before the others?

6 kommentarer:

  1. Tycker att alla produkterna ser väldigt spännande och användbara ut! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen! Färger som funkar i alla lägen. :)

      Radera
  2. Åh vad kul! jag skulle gärna vilja se dina läppar utan och med läppbalmet! :) Hur mycket skillnad det blir för jag har väldigt röda läppar av mig själv...
    Men allt ser väldigt lovande och spännande ut! :)

    SvaraRadera
  3. Ser fint ut alltihop :-)

    Jag funderar på nagellacken. Antar att de inte är vattenbaserade, eller? Hur luktar de? Är det en konventionell stickande lacklukt?

    SvaraRadera