lördag 26 januari 2013

Wishlist ~ iHerb


Igår lade jag ytterligare en beställning hos amerikanska iHerb, det blir ju så billigt! Det blev ytterligare några produkter inför Filippinerna-resan. Hand desinficering, mygg-spray, svalkande after sun och ytterligare ett solskydd med lite lägre SPF än de jag köpte i min första order.
 
Man kan surfa runt på iHerb och lägga till produkter i en Wishlist och drömma lite. Eftersom man bara bör beställa för omkring ca 300 svenska kronor (i skrivande stund ca 45 dollar) för att klara sig igenom tullen så blir det oftast bara plats för det nödvändigaste. Läs mer om hur du beställer i Ingrids iHerb guider (Del 1 och Del 2).
 
Men i nästa omgång ska jag beställa lite annat! Det här ligger högst upp på min iHerb Wishlist, från vänster:
 
Aubrey Clarifying Schampoo med grönt te för fet hårbotten känns som något jag vill testa. Jakten går ständigt vidare på det perfekta schampot som jag inte riktigt har hittat ännu.
 
MyChelle Concealer i nyansen Creme  - Efter Jennys inlägg om concealern så blev jag väldigt nyfiken på om det där skulle kunna vara något för mig.
 
Keeki Pure & Simple Nail Polish i nyansen Peach Cobbler – Den här ljusa aprikos-färgen ser sådär härligt vårigt ut, något som skulle pigga upp naglarna framåt vårkanten.
 
Aubrey Organics Leave-In Liquid Conditioner & Curl Activator med Havtorn - Både Ingrid och Malin har recenserat den här produkten med bra betyg. Jag stylar inte mitt hår tillvardags men eftersom jag är lite självlockig/vågig så blir mitt hår gärna lite frissigt så det är värt att testa +  att den återfuktar.

Vilka produkter suktar ni efter och har ni några spännande produkter som ni vill tipsa om från iHerb?
 
English: These are my favourite products on my iHerb wishlist. Hope to order some of them soon. But for now, I ordered more essentials for my coming trip to the Philippines. What are your favourites and do you have a wishlist of your on for iHerb?

1 kommentar:

  1. Använd dig av rabattkoden: CVK099! 10-5 USB i rabatt när du handlar :) det funkar verkligen!

    SvaraRadera