tisdag 8 januari 2013

iHerb paketet har kommit!


Idag damp det ner på mitt lokala postkontor - exakt 10 dagar efter att jag lade beställningen. Och paketet klarade sig igenom tullen, härligt! Så vad var det nu i paketet då?

Ni som läser min blogg har säkert snappat upp att vi ska till Filippinerna nu i början på året. Därför spanade jag in EWG Skindeep Solskyddsguide 2012. Jättebra guide där ni kan söka på både naturliga och ickenaturliga solskydd för att se innehåll, spf-sammansättning och vad den fått för Skindeep-betyg.


De här produkterna ska få följa med på resan:

True Natural, All Natural Sunscreen, Broad Spectrum SPF 50

Badger Company, Sport Sunscreen, Broad Spectrum SPF 35

Hurraw! Balm, Sun Protection Lip Balm SPF15, Tangerine Chamomile

Jag är väldigt nyfiken på True Naturals solskydd för ansiktet och hoppas på att den kan bli en favorit sommartid och på resor. Har nosat lite på Hurraw! lypsylen och den luktar jättehärligt, lite som fruktig glass. :-) Lovar att återkomma med recensioner när jag hårdtestat dem på resan.

Någon som testat dessa tidigare?

Dock undrar jag om inte jag och min sambo skulle behöva dubbla av det vi beställt... kanske får bli en till beställning innan resan?

Glöm inte att ni kan använda min kod GBT832 för att få rabatt på er första order. Handlar ni för över 40$ får ni 10$ i rabatt, handlar ni för under 40$ får ni 5$ i rabatt. 

English: My first iHerb order is here! Exactly 10 days after I placed my order at iHerb it sat on my kitchen-table. Sunscreens for our trip to the Philippines. :-)

3 kommentarer:

  1. Intressant med flera tester på solskydd. Jag har testat en från Badger tidigare, men den var mer för kroppen eftersom man blev ganska vit av den. Hoppas ni får en mysig semester. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja är som sagt riktigt nyfiken på True Naturals solskydd för ansiktet. Och jag har löst om att man blir lite vit utav allt zink i Badger solskydden, men det är smällar man får ta om man vill slippa rödbränd hud, eller hur? ;)

      Radera
  2. Tack för tipset om sidan om solskydd. Mitt nyårslöfte 2013 är att bättra på både kunskap och användning av solskydd.

    SvaraRadera