fredag 28 december 2012

Sparkling Bordeaux


Nu är jag tillbaka i Stockholm efter en fantastiskt mysig jul med nära och kära i Småland. Det har varit skönt avslappnat, god mat, fina julklappar och ännu finare människor. Och jag har njutit utav att få vara ledig. Hoppas ni också har haft en härlig jul!

Ville dela med mig utav en fin lackning (säger man så?) som jag hade nu under julhelgen. Jag använde mig utav Acquarella's Vixen som jag sen förseglade med ett rött glitterlack i budgetklassen från H&M. Snyggt, festligt och enkelt!

Ni får ursäkta att det dröjer med en recension från mitt håll ang. Acquarella. Jag tycker inte jag lyckats få till bra bilder, det är svårt när dagljuset inte är optimalt och man är förpassad till att fota på helger för dagsljusets skull.  Men håll ut så kommer det komma en recension!

English: I'm back in Stockholm after a wonderful Christmas Holiday together with Family and Friends in the southern part of Sweden. I wanted to share this glittery nailpolish picture. I've used Acquarella Vixen and a red glitter nailpolish from H&M. Simple, festive and easy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar