lördag 22 december 2012

Kära Tomten...


Och så en liten önskelista såhär i juletider. I Advenstävlingen bad jag er berätta vilken naturlig klapp ni helst ville ha under granen och det var inte helt otippat en majoritet som ville ha naturlig parfym. Och det är faktiskt med även på min önskelista. Hoppas Tomten läser bloggar! :-)

Från vänster:

Förutom tropiska dofter så är Vanilj en utav mina favoriter. Florame Delicious Vanilla har jag suktat efter länge, och efter att ha läst Ylvas recension bestämde jag mig för att den här ska finnas på min badrumshylla i framtiden.

Jag skulle även vilja ha en riktigt bra ansiktsolja nu under vintern. M Picaut Precious Oil eller Green Love Face Elixir känns som perfekta följeslagare. Söta Agnes gav Face Elexir riktigt fint betyg och det gör ju inte suget mindre!

Efter mitt minitest utav John Masters Blood orange & Vanilla så saknar jag även den här i badrumsskåpet. Doftar gott och gör huden otroligt len och återfuktad.

Och såklart en till parfym jag är nyfiken på tack vare Malin - Green Love Björnbär & Vanilj. En liten oljeparfym i roll on flaska som doftar ljuvligt.

English: Dear Santa - please read my blog. These are the things I wish for! :-)

2 kommentarer:

  1. Face Elixiret är helt amazing, använder det lite till och från och mina 2 provrör är fortfarande inte slut. Gillar även "Global Face Serum" mycket. Är också riktigt sugen på vaniljparfymen, har velat ha den ända sedan jag såg den första gången! :)

    SvaraRadera
  2. En härlig parfym från Florascent skulle inte sitta helt fel, som Jasmine eller Mimosa som jag suktar extra mycket efter... Och John Masters bodylotion, har bara testat den en gång och håller med den doftar ju helt underbart!

    God Jul :-)

    SvaraRadera