måndag 31 december 2012

Gott Nytt 2013! Happy new 2013!

Då vänder vi blad och startar ett nytt kapitel som heter 2013. Jag blir inspirerad och peppad utav att gå in i ett nytt år - med tillförsikt funderar jag över vad jag vill göra annorlunda, vill lära mig eller bibehålla nästa år. Vi ser fram emot många fina händelser och milstolpar nästa år.

Men samtidigt vill jag reflektera över vad 2012 innehöll. För min del innebar det mitt första år i Stockholm med min fantastiska sambo och ett jobb jag trivs riktigt bra med. Det innehöll flera fina ögonblick men även tuffa perioder som i slutändan mynnar ut i något väldigt bra.

Förmiddagen spenderade jag med att tända ljus, skön musik, ett varmt bad, lägga ansiktsmask, hoppa i mina nya fluffiga inneskor, måla naglarna och planera min nyårsoutfit innan det var dags för oss att åka vidare till vänner.

Klart sista dagen på 2012 ska innehålla lite vardagslyx! ;-) Hur spenderar du sista dagen på året?

Gott Nytt År!!! Happy New Year!!!

Bild från Instagram @Lavieestbelleblog
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar