måndag 29 oktober 2012

Lily Lolo Blush Swatches

Jag fick en fråga från en läsare som undrade om jag inte kunde swatcha mina Lily Lolo Blush och klart jag kan göra det! Bilden är taget med klart dagsljus så att skimmret i rougen framträder.

Här kommer de, uppifrån och ner:

Sunset - Semi-matt skymningsrosa. Jag tänker på äpplen när jag ser Sunset, ger en såndär perfekt höstig färg på (äppel)kinderna. Är inte alls så skimrande som på bilden, utan matt på kinden. Här finns fler bilder.

Goddess - Lite dovare varm korallrosa med gyllene skimmer. Ger en fin rosighet som passar bra nu på hösten då Clementine och Cherry Blossom känns för ljusa. Här finns fler bilder.

Surfer Girl - Matt kall babyrosa. En nyans som ger en fräschet åt kinderna året runt. Här finns fler bilder.

Clementine - Matt varm persiko-rosa. Vacker färg som jag tror passar de flesta. Överraskande nog framträdde lite skimmer på bilden, men den är helt matt på kinden. Här finns fler bilder.

Cherry Blossom - Skimrande ljus korall-rosa. Gnistrar med ett kallt skimmer. Vacker färg som jag även använder till highlighter och ögonskugga. Här finns fler bilder.

English: A reader asked for swatches of my Lily Lolo Blushes - so here they are!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar