lördag 13 oktober 2012

En närmre titt på Lily Lolo's höst- och vinternyheter


Här kommer en närmre titt på några av Lily Lolo's höstnyheter som dök upp i ett pressutskick i veckan.

Först ut är Lily Lolo Lash Alert mascaran i svart som jag precis börjat använda. Första intrycket är att den har en konsistens mitt emellan Lotus Organics blöta mascara och Une's torra mascara. Den är lätt att jobba med och verkar hålla hela dagen.

Lily Lolo's Natural Lipstick i nyansen Romantic Rose är ett rosenrosa läppstift som ger en fin rosighet åt läpparna. Den är krämig, pigmentrik och känns skönt på läpparna. Extra plus för en snygg hylsa med Lily Lolo loggor!

Det kommer att komma upp fullt utlåtande och recensioner på produkterna tidigast om några veckor när jag hunnit testa dem ordentligt.


Det dök även upp fler höst- och vinternyheter från Lily Lolo.

Två jättefina rouge - Goddess som är en ljus, korallrosa nyans med gyllene skimmer och Sunset som är ett semi-matt lite mörkare skymningsrosa rouge. Båda två känns helt rätt för hösten och vintern och ger en fin glöd på kinderna, lite som när man kommer in från kylan. Jag fick inte riktigt med skimmret i swatchen men Goddess skimrar i guld vilket är vackert!

Ögonskuggan Cosmopolitan är en en matt, mörk olivbrun nyans som ser mörkt olivgrön ut på min arm men blir mer brun på ögonlocket. Troligen för att huden är fuktigare där för jag märkte att om jag blötte skuggan blev den brunare. Tror den kan vara fin att ha innerst mot ögat / eller i yttre ögonvrån,  och sedan tona ut den med en ljusare skugga. Det kommer att dyka upp en samlad recension för de Lily Lolo ögonskuggor som huserar i mitt badrums-skåp!

Vad tycker ni? Något som faller er i smaken? :)

English: A first look on some of the new articles from Lily Lolo's autumn and winter collection.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar