fredag 27 juli 2012

Mina semestervänner!


Nu går jag på ytterligare en veckas semester och tar då med mig några utvalda favoriter. Bland annat kommer dessa få följa med i väskan:

♥ Färgglad bikini - Den här fina kommer från H&M

♥ Renée Voltaire Raw Kokosolja - perfekt smörj för kropp och hår efter dagar i solen (recension)

♥ Ray Ban Wayfarers - Ett par riktiga klassiker som aldrig går ur modet och som skyddar ögonen bra.

♥ Marilou Bio Ansiktsmask - Just nu hårdtestas den här godbiten!

♥ 100% Pure Bodylotion Key Lime - Syrlig favorit som återfuktar bra (recension vanilj)

♥ Love & Toast Honey and Coconut Parfym - En snäll parfym utan dåligheter som luktar sött och varmt

♥ Nuxe Lipgloss SPF 15 Charismatic Red - Både solskydd och fin färg på direkten! (recension)

♥ Eco Cosmetics Day Plus SPF 15 - Citrusdoftande tonad kräm som jag har under makeup (läs mer om den här)

♥ Eco Cosmetics SPF 30 - En härlig solgelé med hög SPF och doft av aprikos! (läs mer om den här)

♥ MyHavtorn Handkräm - Den här godingen följde med mitt första Peachy Picks paket och jag har i nuläget hunnit testa den ett par gånger. En riktig fuktbomb!


Hoppas ni alla får en fortsatt härlig sommar! :)


English: Time for an another week of vaction! These are some of the natural beautygoodies that will accompany me.Wish you all a great summer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar