lördag 9 juni 2012

Tävling ~ Foundation Glow från Maria Åkerberg!


För några veckor sedan lanserade svenska Maria Åkerberg / Dermanord en ny flytande foundation på marknaden - Foundation Glow. Den är helt ekologisk med ljusreflekterande partiklar och anpassar sig efter din egen hudton. Konsistensen är tunn och neutral och ska ge huden lyster och vård med hjälp av nyttiga fettsyror som binder fukt och ger en utslätande effekt.

Jag blev inbjuden på presseventet men hade inte möjlighet att komma - däremot fick jag hem en flaska Foundation Glow för test. Men eftersom jag är en rödhårig bleknos insåg jag direkt att den var lite för mörk i nyansen för mig. Så himla synd! Dock fick jag även informationen om att fler nyanser kommer att tas fram och de kommer förhoppningsvis till hösten, så jag får snällt avvakta.

Så istället för att ha en helt ny Foundation Glow hemma så vill jag tillsammans med Maria Åkerberg lotta ut den till en lycklig vinnare!

Allt du behöver göra är att lämna en söt hälsning till mig i kommentarsfältet nedan så är du med och tävlar om en Foundation Glow. Simple as that!

Om du bloggar/länkar tävlingen vidare från egen blogg eller Facebook så får du en extra lott i tävlingen. Kom ihåg att länken ska bifogas i kommentaren för att gälla och tänk på att ditt inlägg på FB måste vara offentligt för att jag ska kunna se det.

Ni har fram till kl. 23:59 Söndagen den 17e Juni att tävla och den lyckliga vinnaren lottas fram via random.org. Vinnaren presenteras på min blogg och har sedan 3 dagar på sig att höra av sig, annars dras en ny vinnare osv.

Lycka till och fortsatt härlig helg! 

26 kommentarer:

  1. Hej Mona! Jag vill gärna vara med och tävla åt min älskade mamma som snart fyller år (den 15 Juni närmare bestämt). Jag misstänker att denna skulle vara på tok för mörk för mig men jag tror att den skulle passa perfekt till mamma som har mörkare hy än mig. Hon är världens bästa och stöttar mig i allt jag gör och det skulle vara underbart att få skämma bort henne med denna fina foundationen! Nu håller jag tummarna för att mamma (hon heter Lotta Krebs) vinner den här och vill önska dig en härlig sommar med mycket sol och bad! :) Kramisar!

    SvaraRadera
  2. Då skickar jag en hälsning till dig med en tidig önskan om glad midsommar! När jag firar den så vore det ju himla fint att ha en bra foundation, jag är så nyfiken på denna efter att ha läst lite om den hos bl.a. Naturligt Snygg

    SvaraRadera
  3. Fin färg på foundation som inte skulle vara dumt att vinna. Det håller jag tummarna för och önskar dig en underbar sommar med mycket sol.

    SvaraRadera
  4. Jag har så svårt att hitta en foundation som passar mig bra. Vore jättekul att få chansen att prova denna.
    Hoppas att du får en riktigt skön helg.
    Linda J

    SvaraRadera
  5. Har precis börjat lära mig om naturlig skönhet! Tycker att det är hur spännande och bra som helst! Dock har jag inte lärt mig sp mycket om vilka märken som är naturliga vad gäller smink så detta vore en kanonstart på mitt nya naturliga sminkliv! Och en mycket bra start på sommaren:) hoppas du får en bra och naturlig sommar!

    SvaraRadera
  6. Åh vad kul med en tävling! Och jag är riktigt sugen på att vinna den här fina produkten. Jag har länkat vidare på FB: https://www.facebook.com/#!/yael.sages.7
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Hej! Jag har tidigare provat hudvårdsprodukter från Maria Åkerberg som jag varit nöjd med, men aldrig smink, vilket skulle vara spännande. Så jag håller tummarna på att jag får prova den :)

    SvaraRadera
  8. Hej! Jag har också en sådan där svår, ljus hy men nu till sommaren så hade jag gärna haft en lite mörkare foundation. Det hade varit spännande att prova Maria Åkerbergs så jag hoppas att jag kan vinna denna :)

    Ha det fint!

    SvaraRadera
  9. Hej! Jag vill tipsa om att Foundation Glow anpassar sig i färgen. Trotsatt den ser väldigt mörk ut närman klickar ut den kan den passa. Man måste stryka den lätt över ansikte utan att ta för mycket på en gång. Blandar du tex ut denlite meddin dagcreme så kan du få den som en tunn , utjämnande ,färgad dagcreme. Dom olika oljorna i Glow binder fukt i huden och verkar utslätande. Jag är inte intresserad av att delta i tävlingen men ville dela med mig av tips. Inget annat eco märke hittils har kunnat ta fram en foundation av denna typ;). Lycka till alla tävlanden och tack för en trevlig blogg. /Iván - makeupartist för Maria Åkerberg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Iván! Tack så mycket för dina tips! :)

      Radera
  10. Hej!
    Vill som alla andra vinna denna mycket omtalade foundation.
    Mycket fin blogg för övrigt, upptäckte den nu:)
    Mvh Anki Engström

    SvaraRadera
  11. Hejsan.
    Här finns härligt mycket att läsa, både finurligt och lättförstått :-)
    Kram
    Kicki

    SvaraRadera
  12. Hej, tack för en fin blogg. Nu håller vi tummarna!

    SvaraRadera
  13. En foundation glow från dig till mig vore en dröm, tjofaderittanlej

    Stina Nilsson

    SvaraRadera
  14. Vilken fin tävling! Det skulle vara en dröm o vinna denna så nu håller jag tummarna hårt :)


    annikab71@gmail.com

    SvaraRadera
  15. Har precis hittat din blogg och ser att du har en jättefin tävling. Hoppas självklart att man blir den som vinner dennna fina foundation.

    SvaraRadera
  16. Lusläser alla gröna skönhetsbloggar och tackar mjukast över all info som jag lär mig.

    SvaraRadera
  17. Trillade in på din blogg av en slump och kikar nu runt för fulla muggar! hoppas jag får turen att testa din foundation som alla andra också önskar såklart! =) tack för alla tips du delar med dig,

    glad sommar

    kram sanna

    SvaraRadera
  18. Kul med tävling! :) Puss & kram!

    SvaraRadera
  19. Jag är med och tävlar, bästa skönhetsbloggen jag vet :)

    SvaraRadera
  20. Jag är jättesugen att testa denna foundation och vill gärna vara med i tävlingen! Har testat MÅ:s foundation och är mycket nöjd, men skulle nog falla ännu mer för denna gissar jag! Jag gillar lite glow!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej söta du!
      Är gärna med i din härliga tävling!
      Varma hälsningar
      Karin Lindberg

      Radera
  21. Caroline S Luleå15 juni 2012 kl. 21:02

    Tack för en jättebra blogg!
    Jag vill jättegärna vara med att tävla.

    Trevlig sommar!

    SvaraRadera
  22. Jag vill jättegärna var med och tävla!
    Nyfiken på det svenska märket Maria Åkerberg/Dermanord,
    som jag ännu inte har provat.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, glömde skriva mitt namn, Cecilia B

      Radera