tisdag 29 maj 2012

Godingar från Lily Lolo

Lily Lolo Cherry Blossom

Kommer ni ihåg paketet från Feel Unique som jag fick tull-avgift på? Jag glömde ju berätta vad det var i det!

Jag gjorde en beställning på min favorit-foundation från Lily Lolo - China Doll (recension här). Och sedan slank det med en blush som jag varit sugen på att köpa länge, fina rosa/aprikos-skimmrande Cherry Blossom! En väldigt fräsch färg som är lite mer ljusare och skimrande än min andra blush Clementine.

En gemensam recension för både Clementine och Cherry Blossom kommer att dyka upp i bloggen så småningom.

English: New in - Lily Lolo Cherry Blossom Blush! Also, I re-stocked my precious China Doll foundation.

Cherry Blossom swatch








4 kommentarer:

  1. Vilken fantastisk fin färg. Passar perfekt ju om man har ljusare hy. Undrar om det passar mig med olivgrön hy?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är superfin! :) Svårt att säga, men jag tror att det skulle funka fint även på mörkare hy.

      Radera