fredag 23 mars 2012

Lily Lolo eyeshadow swatches

Ingen har nog missat att Lily Lolo Sverige dels har lanserat ny hemsida och dels ska börja sälja sina produkter för Apoteksgruppens butiker? Grattis Lily Lolo! :) Det har skrivits friskt om detta på de flesta bloggarna jag följer så det kändes överflödigt att skriva ett inlägg om det så instället tänkte jag bjuda på swatches från de ögonskuggor som fick följa med mig hem från Lily Lolos event jag var på i januari.

3 st ögonskuggor i härliga starka nyanser fanns i min goodiebag som ingick i vårlooken "Clementine". 


Alla skuggorna är väldigt pigmenterade och det går att jobba in lager på lager för mer färg. På bilderna ser ni:

Chocolate Fudge Cake - I burken ser ögonskuggan lila ut med väl på ögonlocket förvandlas den till en härlig varmt brun nyans med lila glitter i. Det här är min favorit! 

Pixie Sparkle - Är en häftig gnistrande turkos nyans med mycket skimmer. Känns som en perfekt party-skugga.

Deep Purple - En djup kall mörklila nyans med skimmer som var svårast att fånga på bild. Jag tror den skulle var snygg att matcha med en ljusare lila skugga att tona med.

English: Lily Lolo eyeshadow swatches of Chocolate Fudge Cake, Pixie Sparkle and Deep Purple.

1 kommentar: