onsdag 29 februari 2012

Vinnaren av rengörinskitet från Rosenserien!

Sista födelsedagstävlingen har fått en vinnare! Tack för era fina inlägg om min blogg och vad ni vill se mer utav i framtiden. Jag kommer ha det i åtanke framöver! :)  Jag har lottat fram den lyckliga vinnaren av Rengöringskitet från Rosenserien via Random.org (Tack för tipset Agnes!). Och vinnaren blev...

Stort grattis till dig Carina! Kontakta mig inom 3 dagar och ange ditt fullständiga namn och adress så kommer det snart dyka upp ett kit från Rosenserien hos dig. Om inte vinnaren hör av sig inom 3 dagar drar jag en ny vinnare.

Ett varmt tack till Helene och hennes kollegor på Rosenserien som ville fira med mig och gjorde den här tävlingen möjlig. Tack! 

1 kommentar:

  1. Vad glad jag blir! Tusen tack! :)

    Det ska bli riktigt roligt att få testa deras produkter, har nämligen aldrig haft chansen att testa några produkter ur Rosenserien förut.

    (Har precis mailat dig)

    Kram

    SvaraRadera