lördag 11 februari 2012

Idun Minerals lanserar läppglans!


Har ni sett att Idun Minerals har utökat sitt sortiment med läppglans? Ser väldigt fina ut! Det finns i 9 färger och namnen på läppglansen är inspirerade av olika sorters rosor, vars naturliga färg återspeglas i nyanserna. De ska innehålla bl a mjukgörande hjortronolja och som resten av Idun's sortiment vara tillverkade utan tillsatser, konserveringsmedel och parfym. Jag har spanat in Cornelia - en aprikos/rosa nyans som gärna hade fått följa med i väskan tillsammans med mina andra favoriter. Finns att köpa på Apoteket AB, Eleven.se mfl.

4 kommentarer:

  1. Åh, vad roligt! Detta visste jag inte :) Nyanserna ser jättefina ut tycker jag!

    SvaraRadera
  2. Nej det var helt nytt för mig med! Superfina färger och förpackningar! :)

    SvaraRadera
  3. Väldigt fina! Ska också spana in Cornelia!

    SvaraRadera
  4. Jag är nyfiken på dessa, ska försöka spana in dom :D

    SvaraRadera