lördag 17 december 2011

Idun Minerals ~ Brunkulla & Sommargyllen



Häromdagen hämtade jag ut ett paket med produkter ifrån svenska Idun Minerals. I paketet låg paletten Brunkulla och singel-skuggan Sommargyllen. Oj oj, jag vet inte vart jag ska börja! Nyanserna är perfekta för min ljusa hy och mitt röd hår. Alla skuggorna har ett skimmer eller glitter i sig, och Sommargyllen är nästan metallic i sin koppar/guld-ton. Förpackningarna är stilrena och praktiska med en fin framsida som gör att jag gärna lägger dem där de syns. Idag snöar det här i Stockholm så ljuset är inte optimalt, men jag har försökt ta bilder så gott det går med en blandning av dagsljus och ljuskällor så ni bör kunna se nyanserna ganska bra här nedan.

Det ska bli ett sant nöje att testa dessa -  tror nog att jag ska använda dem redan ikväll! :)

English: I recieved a package from swedish natural make-up brand Idun Minerals. I got the palette Brunkulla och single-shadow SommargyllenSee below for pictures! It shall be a real pleasaure to test these and I thik I will try them on allready tonight! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar