tisdag 27 december 2011

Doftljus från Trädgårdsapoteket





God förtsättning! Hoppas att alla har haft en fin julhelg! Min helg har varit mysig och fylld med firande med mina kära pojkväns familj, massor av god mat och fina klappar. Och för min del är julen inte över än utan julfirande med min familj längre söderut vankas snart. Jag har fått massor med naturliga skönhets-klappar som jag kommer att lägga upp i bloggen men först ut är klappen på bilden ovanför.

I ett tidigare inlägg berättade jag att Trädgårdsapoteket skulle börja sälja doftljus. I helgen plockade jag ut ett paket på posten med just ett sådant i, gissa vad glad jag blev för den julklappen! I mitt paket låg ett stort maffigt ljus i doften Orkidé & Jasmin som för mina tankar till tropiska breddgrader. Det kommer att tändas ofta och jag återkommer med recension. Trädgårdsapotekets ljus är tillverkade av sojavax och med ekologiska oljor och kan du läsa mer om dem här.

English: Hope you all had a lovely Christmas! Mine has been filled with celebrations, lots of good food and gifts. I recieved a lot of natural beauty-gifts that I will show on the blog, but first out is the candle on the picture above. It's a ecological soywax-candle from Trädgårdsapoteket and has a nice smell of Orchid and Jasmine. 

Doftljus/Candle - Trädgårdsapoteket // Guldiga dekorbollar/Golden decorations - Old from IKEA

1 kommentar:

  1. Låter alldeles ljuvligt! Skulle gärna ha ett här hemma hos mig också.

    SvaraRadera