fredag 4 november 2011

Otippat möte hos Systrarna V

Idag efter jobbet gick jag in på PUB varuhuset på Hötorget i Stockholm. Målet var ekologiska butiken Systrarna Voltaire och deras skönhetshörna. Jag har nämligen fått nys om att Trädgårdsapoteket numera säljs där så jag gick dit för att leta upp deras badbomber som jag varit sugen på att testa ett tag.

Men jag hittade inga badbomber... däremot träffade jag på Trädgårdsapotekets grundare Pia och hennes dotter Hilda som är i Stockholm över helgen för att promota företagets produkter! Så himla roligt! :)
De var väldigt söta och trevliga och vi stod och pratade en stund om Trädgårdsapoteket, bloggar och hur kul det är att mer och mer människor för upp ögonen för rena naturliga och ekologiska skönhetsprodukter istället för att använda kemikaliska dito. 

Sen tidigare använder jag deras ansikts-serum Lavendel(för dagen) och Rosor(för natten). I ett tidigare inlägg har jag skrivit lite mer om Trädgårdsapoteket.

English: I went to the PUB mall in central Stockholm to find ecological fizzy bath bombs from the swedish beauty-brand Trädgårdsapoteket. But I didn't find them... instead I found the founder of the brand and her daugther who are in Stockholm to promote their natural beauty-products! :) We had a nice chat about the brand, blogs and how more and more people starts to use natural beautyproducts instead of chemichal ones. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar