onsdag 5 oktober 2011

Whitney Port + Lily Lolo



Ikväll släpptes Whitney Port's kollektion för Bik Bok och jag lyckades få tag i två väldigt vackra och feminina blusar! Whitney Port var ju som bekant med i MTV's reality-serie "The City" där man får följa Whitney när hon flyttar till New York och prövar lyckan hos det stora designhuset Diane Von Furstenberg och senare även när hon lanser sitt eget klädesmärke. Hon har en fantastisk klädstil och det var kul att se så många fina plagg.

Dessutom så fick jag i slutet av förra veckan hem min nya foundation från Lily Lolo. Jag valde nyansen Chinadoll vilket jag först tyckte såg lite för ljus ut, men jag insåg när jag hade fått den på mig att den är perfekt nu när vi går mot mörkare tider. Detta kommer att bli min vinter-foundation eftersom jag är en sån bleknos vintertid. Första dagarna jag använde så märkte jag att den är mycket "torrare" än ID's foundations, då jag nästan blev torr på kinderna där jag har normal hy, men å andra sidan verkar den fungera bättre på min feta T-zon så jag kan leva med att grunda bra med fukt. Vi får se hur den beter sig framöver.

English: The Whitney Port collection for Bik Bok launched today and I got hold of two beautiful and feminine blouses! Also, last week I received my new foundation from Lily Lolo in Chinadoll. At first I thought it was to fair for me, but when I got it on I realized it's gonna be perfect during wintertime!

4 kommentarer:

  1. Åh, underbart!! :) Nu har du ju ingen modeblogg men är supernyfiken på hur blusarna ser ut ;) kram

    SvaraRadera
  2. Tack Louise! :) Ja de var verkligen superfina. Nu handlar min blogg främst om naturlig skönhet och vardagslyx, men även allt däremellan - så det är inte helt omöjligt att de dyker upp, men då i ett antagligen i ett skönhets-sammanhang. ;)

    SvaraRadera
  3. Hejsan!

    Vilket fint inlägg kring Lily Lilo.

    Den är länkad till Lily Lolo Mineral Cosmetics, Sweden.

    De första 100 som gillar sidan är automatiskt med i utlottningen av Lily Lolos nya läppglans med chockladdoft:

    Gå in på: https://www.facebook.com/#!/pages/Lily-Lolo-Mineral-Cosmetics-Sweden/144634752304064?notif_t=page_new_likes

    MVH,

    Hanna

    SvaraRadera
  4. Tack för att ni länkade mitt inlägg, roligt! Jag har gillat er sida och hoppas på vinst så klart, vore jättekul. Recension på foundation kommer snart upp på min blogg! :)

    SvaraRadera