tisdag 4 oktober 2011

Kanelbulle + Vanilj & Gurka




























Idag är det Kanelbullens Dag, så självklart firade vi med kanelbullar både på jobb och hemma. Ibland får man unna sig! Dessutom hämtade jag ut mitt paket ifrån Eleven med skönhetsprodukter. Kan det bli bättre?

Med i paketet fanns 100% Pure Facial Cleansing Foam Cucumber Juice, en mild rengöring med gurka för känslig hy. Känns lovande och luktar fräscht. Sedan beställde jag äntligen en ny bodylotion efter lite tips och idéer från er gulliga läsare i mitt tidigare inlägg. Det blev en stor tub 100% Pure Nourishing Body Cream Vanilla Bean och den luktar verkligen sådär underbart av varm vanilj, mmm! Med på köpet för att jag handlat minst två 100% Pure produkter fick jag en liten tub Organic Coffee Bean Caffeine Eye Cream från samma märke. Jag bad om prover ifrån just 100% Pure, men fick tyvärr en massa annat vilket var lite trist. Hade sett fram emot att kanske få prover på 100% Pure's andra bodylotions så jag kunde nosa mig till nästa köp om deras bodylotion visar sig vara toppen.

Fortsatt fin Kanelbullens Dag! :) 

English: Today it's Cinnamonbun Day in Sweden, and of course we celebrate with eating a lot of them! :) Also, I got my package with lovely products from 100% Pure. Could this day be any better? Have a nice Cinnamonbun Day! 

1 kommentar:

  1. Dåligt det där med proverna! Jag vet att andra har fått 2 prover från 100% Pure samtidigt, så varför skulle inte du? Och du beställde ju endå två produkter från 100% Pure så det är rätt givet att du är nyfiken på mer. Ska iaf bli spännande att läsa recensionerna sen! :)

    SvaraRadera