lördag 3 september 2011

I min väska


Hej allihopa! Hoppas ni har en fin helg!

Det är mer regel än undantag att alla tjejer springer runt med en handväska på armen, inte minst jag, och med mig har jag såklart en liten arsenal med skönhetsprodukter som kan vara bra att ha. Tänkte dela med mig utav mina favoriter som i stort sett alltid följer med mig i väskan (i en egen liten egen neccesär såkart)

Från vänster:

Blotting Papers från Girl2Go

Nuxe Baume Prodigieux Levres Nutri-Protecting Lip Care SPF15 (recension här) i färgen Natural Crystal och Charismatic Red


Försvarets Hudsalva (givetvis i den kvinnliga versionen)

Victorias Secret Mints, men numera är mint-tabletterna slut men jag har sparat burken för att den är så söt och lägger mina tuggummin i den istället.

Vilka är era favoriter?

English: Hi Everyone! Hope you have a nice weekend. Every girl runs around with a handbag on their arm nowadays, me too of course. These are my favourites that always accompanies me in my bag. After the mints in my little VS Mints tin runned out, I keept it because it was so cute and now I use it for my chewing gums instead. Which are your favourites?

2 kommentarer:

  1. jag gör samma sak med min vs burk så söt& praktisk :)

    SvaraRadera
  2. The Body Shops produkter är inte på något sätt naturliga. De gör många bra saker (stödjer olika organisationer osv), men produkterna är fulla med skit. Men det vet du nog redan. :-) Kram

    SvaraRadera