lördag 21 maj 2011

Vacker Väldoft

Jag fick jättefina skönhets-presenter när jag fyllde år häromveckan! :) Bland annat ett stort doftljus ifrån min favorit Voluspa. Lycka! Lyxiga doftljus av kokosnöts-vax som luktar mycket och kommer i snygga vintage-inspirerade metallburkar.

Saijo Persimmon har en söt fyllig doft och en fin burk med mönster i guld, vitt och korall som passar perfekt hemma. Sedan innan har jag ett litet doftljus i doften White Truffle Cocoa som ni ser på bilden, och jag kan lova att även det luktar himmelskt!

Av min pojkvän fick jag mycket fina saker, bland annat  Viktor & Rolfs parfym Flowerbomb som jag gått och suktat efter så länge. Jag fick även en jättesöt naturvit kavaj från H&Ms Conscious Collection i 100% återvunnen polyester. Skönt att vi nuförtiden även kan bära moderiktiga plagg som inte belastar naturen!

Bland paketen hittade jag även bodylotion och duschlotion i doften "Lovespell" från Victorias Secret. Passade mig perfekt med sin doft av körsbärsblom, persika och vit jasmin. Jag måste säga att jag blev positivt överraskad över att VS faktiskt hade en hel del naturliga ingredienser i sina produkter men de är ju såklart en bit kvar till 100% naturligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar