fredag 20 maj 2011

Gröna erbjudanden

Mammas trädgård förra sommaren
© Jens Andreasson
Eleven har i helgen 10% rabatt på alla ekologiska skönhetsprodukter! Rabatten dras av i kassan och erbjudandet är giltigt till den 23e Maj.

Handlar du dessutom produkter för över 1000 kr så får du en

Indulge har ett erbjudande just nu där du får ett Deep Steep Moisture Stick-grapefruit bergamot vid köp av minst 3 st produkter från märkena Deep Steep och Organic Indulgence.

 Mary Fly Organics har erbjudande om gratis frakt mellan 20e
Maj till den 29e Maj.

 Simply Pure har just nu tagit in ett testsortiment av Suncoats produkter som säljs för endast 100 kr st, så passa på!

Jag är i behov av en ögonkräm och en ny kabuki-borste så jag är sugen på att handla lite i helgen. Jag önskar att Eleven hade fått in Argan Oil Hydration Facial Moisturizer SPF 30 som jag tipsade om i ett tidigare inlägg, men jag verkar få vänta ett tag till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar