söndag 17 april 2011

Pastel Sunday















Vilken fantastisk söndag! Solsken, fågelkvitter och det har bakats scones med chocolate chip och hallon/vit choklad till vännerna.

Dessutom fick jag tag i färska jordgubbar vilket är ett superbär när det gäller skönhet, både för utsida och insida. När jag gjorde mig iordning så lade jag jordgubbs-masken/peelingen som jag tipsade om i ett tidigare inlägg. Jag har testat den några gånger nu och den gör verkligen underverk för huden i ansiktet. Rekommenderas varmt!

Jag passade även på att måla tånaglarna i härliga nyanser men jag känner mig lite som en bov då jag fortfarande har icke-naturliga nagellack i badrumshyllan. Min plan är att börja byta ut lack för lack till vatten-baserade alternativ och jag har kikat på nagellack ifrån Butter London och Suncoat. Känner ni till fler naturliga lack-märken så får ni gärna berätta!

2 kommentarer:

  1. Våren är verkligen härlig. :)
    Jag läste på Naturligtsnygg att softksin tagit in några nya naturliga nagellack från ett märke som heter Piggy Paint, hela inlägget finns här http://www.naturligtsnygg.se/?p=14843#comments

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset Elisabeth!
    Kikade in på Softskin och Piggy Paint var faktiskt väldigt fina, och de har bra pris :)

    SvaraRadera