måndag 4 april 2011

Nuxe Swatches



På mitt inlägg Recension - Nuxe Baume Prodigieux Levres Nutri-Protecting Lip Care SPF15 fick jag en fråga om jag inte kunde lägga upp swatches på mina Nuxe Läppglans. Så nu finns det en dagsljusbild på mina två Nuxe läppglans i Charismatic Red och Natural Crystal. Bilden går att förstora upp genom att trycka på den. Då ser ni lättare de guldskimrande partiklarna i Charismatic Red.

Recensionen är även uppdaterad med lite info om mitt senaste inköp Natural Crystal. Recensionen hittar ni
här!

Själv är jag väldigt förtjust i mina Nuxe läppglans. Är det någon annan som har erfarenheter utav dessa, bra eller dåliga?

2 kommentarer:

  1. Åh vad fint av dig att lägga upp bilder. Tack! De ser båda läckra ut, tror den rödrosa kan passa väl till sommaren när man fått lite solbränna :-)

    SvaraRadera
  2. Varsågod! Ja, den är jättefin! Jag är sugen på att skaffa det rosa med, så man kan variera. ;-)

    SvaraRadera